مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی رم و فاینورد | جهانبخش و دوستان در رویای حذف مورینیو

  • کد خبر: ۱۵۹۷۷۲
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
ساعت و تاریخ بازی رم و فاینورد | جهانبخش و دوستان در رویای حذف مورینیو
بازی‌های برگشت دور یک چهارم نهایی فوتبال لیگ اروپا فردا (پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های رم و فاینورد از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲) در استادیوم المپیکو رم مقابل هم قرار خواهند گرفت. تیم فاینورد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا موفق شد آاس رم را با یک گل شکست دهد و حالا شاگردان مورینیو برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها باید صدرنشین لیگ فوتبال هلند را شکست دهند.
علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد که در بازی رفت هم ۷۱ دقیقه در زمین حاضر بود، احتمالا در این مسابقه جزو ۱۱ بازیکن اصلی تیمش خواهد بود.
پائولو دیبالا و تامی آبراهام در مسابقه رفت دوتیم مصدوم شدند، اما هر دو بازیکن برای دیدار برگشت در دسترس مورینیو هستند. دیبالا که در جریان برد ۳-۰ رم مقابل اودینزه غایب بود، در فاصله ۲ روز تا بازی برگشت مقابل فاینورد به تمرینات رم برگشت. انتظار می‌رود او از ابتدا در ترکیب تیم مورینیو قرار گیرد. همچنین تامی آبراهام که با وجود مصدومیت جزیی از ناحیه کتف، دقایقی مقابل اودینزه به میدان رفت و گلزنی کرد، کاملاً آماده است و از ابتدا در ترکیب جالوروسی مقابل فاینورد بازی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->